torsdag 11. juni 2009

Haha, jeg tror jeg dævver ;)

En liten tur innom for å fortelle et lite gullkorn fra min lille snuppe i dag..
Må innrømme det gikk litt kladt nedover ryggen på meg i det jeg hørte det, men det etter å fått en forklaring fra Sofie hvem som hadde sagt dette, braste vi ut i latter ;)

Sofie lekte en stund med de små drømmehagenfigurene sine, la de ned for å sove, stilte de opp på rekke foran bilde av skogen i drømmehagen, før hu så smått begynner å prate litt med noen av figurene. Tilslutt tar hu med seg Makka Pakka å går ut i gangen. Hører hu småprater litt og sier til Makka Pakka at han skal være med på jobb. Også kommer setningen som først fikk meg til å fryse: *gå bort dit du din frekke lille* Jeg og Gøran bare så på hverandre, Gøran var rimelig mørk i ansiktet, og det første han tenkte på var om noen hadde sagt noe sånt til Sofie i barnehagen..
Vi fant ut at vi skulle spørre Sofie hvem som har sagt din frekke lille.. Og svaret vi får fikk oss til å le godt :))) Det er jo Rocke Gabrielsen..... hahahaha... For de som ikke vet hvem Rocke Gabrielsen er, så er det en kakseyatch i serien om redningskøyta Elias :) Og i en bok Sofie har møter Elias denne Rocke Gabrielsen, og siden Elias ikke vil hjelpe han, sier da altså Rocke G: din frekke lille... før han farer avsted mellom bølgene :)

Det skal vel bli noe framover og oppigjennom årene av kommentarer og utsagn, det er bare å stålsette seg ;)

Rocke Gabrielsen ||

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar