fredag 19. juni 2009

Ferie, tannlegevakt og jeg vant!!

Nå er det endelig ferie!! Snuppa hadde sin siste dag i barnehagen før ferien i dag. Nå er det fri til 3. august :)) Me like!! Er så digg å ha hu hjemme, og vi skal få det så kos sammen disse ukene :)
Men ferien starta med at min kjære i skrivende stund sitter på tannlegevakta med store smerter i ei tann.. Og det er såååå typisk at det skjer i forbindelse med helg, de skal jo ikke ha mindre en 75% tillegg til vanlig pris..... *rimelig rått*
Men jeg skyssa han avgårde, da han først var bestemt på å vente til mandag.. men smertene ble bare værre når han forsøkte å spise litt.. Så vi får håpe det ordner seg så han slipper å ha mer smerter.. Tannpine er noe av det værste jeg kan ha.. man blir liksom helt sjuk i hele kroppen, og klarer ikke fungere.

En gladnyhet er at jeg vant konkurransen på bloggen til Linn Elisabeth. Solpass hos Brun og Blid, jipppiii, jeg som aldri vinner.. Ikke en gang på loddtrekning i turnforeninga mi... Tusen tusen takk Linn Elisabeth, jeg ble hoppende glad :)
For dere som ikke vet hvem Linn Elisabeth er, ta en titt her. Ei fantastisk jente, med energi og humør til tusen!! Med masse baller i lufta, som hu fanger en etter en og gjennomfører alt med stil :) Jeg skal iallefall prøve å lære litt av denne dama :)
Avslutter med bilde fra besøket hos onkel'n og tanta mi igår :)
Goooo' fredag til alle og enhver :)

Her Sofie, tanta mi og søskenbarnet mitt langt nede i potetgullskåla ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar