tirsdag 9. juni 2009

En dag som går i glemmeboka..

I dag er ikke dagen min... hva skjer når man plutselig ikke er i humør til noen ting? Dagen føles som et ork, har bare lyst til å krype under dyna og bli der.. Eller spole timene tilbake til da jeg og lille snupp bare tuller og tøyser i senga en halvtimes tid før vi står opp :) Det er obligatorisk hver morra, og da kommer ordtaket morgenstund har gull i munn til sin rett :) Når to tindrende blå øyne ser på meg og smiler, spør: er du våken mamma? Vi synger og leker og snuppa mi får en perfekt start på dagen, ja mamman også ;)
Mammaen spør håpefull: vil du ha fri i dag? Og får til svar: jeg vil i barnehagen, leke med Milla, Ellinor, Erika.. Jaja, jeg får vel egentlig bare være glad for at hu trives så godt og vil i barnehagen :) Men allikevel stikker det litt inni meg når snuppa er i barnehagen selv om jeg er ferdig med eksamen.. Men når hu selv har veldig lyst, samt at vi om 1 1/2 uke skal ha 6 ukers ferie, kan jeg ordne ting og tang som skal være klart til ferien starter, mens snuppa koser seg og leker med vennene sine :)

Får håpe planlegginga av ferien kan gjøre dagen litt lettere, og tanken på å få Sofie hjem fra barnehagen sprer glede i en ellers så negativ kropp i dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar