lørdag 25. juli 2009

Dagen derpå...

Hei hopp!
Dårlig med blogging etter vi kom hjem.. har gått litt i ett, men nå er jeg tilbake :)
Turen fra Mosjøen gikk helt supert, og de par timene vi skulle være i Namsskogan Familiepark ble til over 4 timer ;) Hadde det helt topp der, og sola skinte fra skyfri himmel :)
Vi tilbragte mye tid blandt dyrene, men Sofie var også ute i de runde kræsjbåtene sammen med pappan sin :) Vi spiste der, og kosa oss skikkelig alle 3 :)

Torsdag var jeg og Sofie på babybesøk :) Ei av turnjentene mine som nå bor i Oslo, var hjemme på besøk til familien her i Trondheim. Skjønne lille Johannes var bare 2 uker gammel, og jeg kan ikke i min villeste fantasi huske at Sofie var så lita ;) Han var iallefall til å spise opp og alt var bare bra med den nybakte familien :)

I går var jeg og min kjære på grillparty til Ida og Fredrik. Ida er også en av turnjentene mine, men også en utrolig god venninne :) Vi hadde det heeeeelt supert, og festen varte og rakk og vi vendte nesa hjemover i 6-tida på morran.... DET kjenner jeg i dag er leeeenge til neste gang for å si det sånn ;) Men det er lenge siden jeg har vært på en fest og kosa meg sånn :) Men kjenner jeg er glad dagen i dag snart er over ;) Det skal bli utrolig godt å krype under dyna straks :)
Sofie overnatta til mormora og morfaren sin, og har som vanlig hatt det upåklagelig :)

Avslutter med noen feriebilder fra hjemturen og kommer sterkere tilbake med blogginnlegg når hodet henger med :) *nattis*

Sofie på polarsirkelen :)

Sofie mater geita :)

Sofie og pappa ut i kræsjbåtene :)

Trampoline var det også der :)

Geita hadde veldig lyst på vogna og Sofie så sitt snitt til å redde det som reddes kan, viktigst var smokken og kosekluten :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar