søndag 5. juli 2009

Omstille hodet til nok en pakking...

Da er det bare å organisere litt oppi hodet igjen, og begynne på nok en pakking...
Onsdag går ferden til Lofoten, og vi blir borte i 2 uker!! Jeg pakka jo en stooor koffert til meg, og en stoooor bag til Sofie da vi var borte i ei uke...hvordan skal det bli nå da...?! Trøsta får være at vi får vaska klær dit vi skal, svigermor er helt rå på vaskemaskina ;)

Jeg og Sofie tar fly til Bodø, mens Gøran kjører opp... Det er så greit å ha egen bil der når vi skal være såpass lenge. Men siden Sofie har vært på en rimelig omfattende biltur for bare få dager siden, tenkte vi at vi kunne spare hu for en ny tur såpass kjapt etterpå.. så da blir det fly på meg og snuppa. Hjemover skal vi kjøre sammen, men med overnatting og tur innom Namsskogan Familiepark, blir det forhåpentligvis en bra tur :)
Vi tar en overnatting i Bodø på vei opp også før vi setter oss på ferja over til Lofoten :)

Så nå går vaskemaskina for fullt, og jeg priser meg lykkelig over at klestørken er veldig bra om dagen :)
Vi har vært en tur til mamma og pappa i dag, men ellers har vi ikke gjort det helt store :)
I morra begynner organisering og pakking for fullt... alt skal inn i bilen seinest tirsdagskvelden.. Gøran vil jo gjerne starte så tidlig som mulig på onsdag, sånn at han kommer til Bodø i rimelig grei tid på dagen. Jeg og Sofie lander kl. 12, så vi drar ned til hotellet og sjekker inn, og forhåpentligvis kan vi kose oss ute i fint vær mens vi venter på Gøran :)

Ikke så mye å berette om i dag faktisk... så jeg avslutter med noen bilder fra bading på Haukvatne og i Pirbadet, og grilling på Festningen :)

Fornøyd lita snuppe :)

Spennende med sin egen lille båt :)

Bading blir man aldri lei av :)

Pirbadet :) Min lille snuppe oppe på dinosauren :)

Oh happy days :)

Grilling på Festningen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar