søndag 19. juli 2009

Hola!

Jada vi lever ;) Dagene går bare sånn i ett her oppe, at jeg knapt er innom dataen (temmelig uvant skal jeg si deg ;) )
Men jeg skal skrive et innlegg seinere i kveld med litt bilder :) Akkurat nå driver jeg å pakker og vi skal straks ha en liten forhåndsfeiring av bursdagen til Sofie, så vi får feira med familien her oppe i nord også :)
Dagene våre her oppe er straks over.... i morra tar vi ferja over til Bodø og skal være hos tanta til Gøran en natt før vi kjører til Mosjøen. Der tar vi også en overnatting før vi stopper i Namsskogan familiepark :) Og deretter tar fatt på siste etappe hjem til Trondheim :)

Vi har hatt fantastiske dager her oppe, med mye fint vær! Bare de siste dagene har vært litt grå, men vi er veldig fornøyd med alt vi har fått gjort her oppe i ferien :)

Men.. som sagt jeg skriver et innlegg i kveld, nå må jeg bare pakke videre.. Forferdelig mye man har med seg for en 14 dagers ferietur altså ;)
Vi blogges plutselig igjen igjen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar