søndag 26. juli 2009

Søndagsmodus

Da er helga snart over, og jeg må komme meg utav søndagsmodusen om ikke lenge ;)
Det har vært en rolig dag, veldig rolig...
Gøran og Sofie har vært ute en tur, mens jeg gjorde
i-n-g-e-n-t-i-n-g... Burde ha gjort både det ene og det andre, men søndagsmodusen tok overhånd ;)

Min kjære tok oss med ut på kinarestaurant og vi spiste som vanlig mat fra en hærlig buffé :)
Vel hjemme fallt jeg inn i søndagsmodusen igjen ;) Med pc'n på fanget og Rosenborgkamp på tv'n; seier og vi nærmer oss sakte med sikkert gullet :D

I morra starter vår siste obligatoriske ferieuke.. Vi har ingen spesielle planer, men uka blir nok ikke kjedelig av den grunn. Tirsdag eller onsdag skal jeg og mamma ta med oss Sofie på Folk og røvere i Kardemommeby som arrangeres under Olavsfestdagene :)
I morra skal vi dra å kjøpe ny seng til Sofie :)) Det kan bli både gøy og utfordrende ;)
Sprinkelsenga begynner å bli i minste laget, da Sofie er ganske lang for alderen. Syns også selve senga er smal, så vi har bestemt oss for å kjøpe ny.
Utfordringa kan bli at hu nå kan stå opp lett som en plett, og legginga kan ta en smule lengere tid ;) Men det er vel noe som hører med når man skal innarbeide nye rutiner :)
Jeg gleder meg uansett, spesielt til å se hvordan det blir første gangen hu skal sove i ny seng :)

Ellers har vi lyst til å ta en tur på hytta, men vi ser ann været litt..

Har ikke fått lasta inn de siste bildene, så dessverre et bildeløst innlegg ;)
Ønsker dere ei fortryllende ny uke :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar