tirsdag 28. juli 2009

Ny seng og bursdagsfeiring

I dag har vi feiret bursdagen til min kjære Onkel Geir :) Sofie sier også onkel og tante, til både mine og Gøran sine tanter og onkler, bare koselig det ;)
Vi fikk servert både pizza, kaker og is, og Sofie storkosa seg med masse oppmerksomhet fra både små og store :) Stas er det jo med Karianne (12 år) og Tonje (10 år), som hu roper på i ett kjør, og spør om de skal finne på ting :) Heldigvis spretter de opp og syns det er stas de også. Det kommer vel en tid hvor de helst vil sitte på rommet i fred og det siste de vil er å bli offer for en leken liten smurf ;)

Tidligere på dagen var Gøran og Sofie ute på tur mens jeg var hjemme og vaska kopper og klær..
Vi har liksom ikke kommet helt på G igjen etter ferien... MASSE klær skal vaskes og leiligheten trenger litt pleie den og ;)
Sofie sov natt til i dag sin første natt i stor seng :) Sprinkelsenga er byttet ut med vokseseng i svart smijern, en liten lekkerbisken spør du meg ;)
Hu sovna med en gang hu ble lagt og sov som ei prinsesse laaangt borte i drømmeland :)
Vi hadde forevnta oss x-antall turer inn og ut av soverommet, men det skjedde ikke... (men det kommer vel ;) )
I kveld var det litt mer roping: mamma/pappa? Kom hit! Men ikke en gang gikk hu ut av senga... Så vi suger til oss de dagene vi får før hu finner ut at hu faktisk kan stå opp når som helst ;)

Nå skal jeg straks finne senga mi, i morra kjører jeg og Sofie til Oppdal for å besøke Torhild og Torstein :) Det skal bli koselig!
*Good night, sleep tight, don't let the bedbugs bite ;)*
+ noen bilder fra bursdagen :)

Sofie, Karianne og Tonje :)

Sofie sammen med Onkel Geir :)

Denne søte gyngestolen hadde Tante Tove da hun var liten :)

Sofie koser seg sammen med Onkel Geir, og syns han er så god til å tulle :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar