mandag 18. mai 2009

17.mai en super dag!

Var litt småsliten igår så 17.mai innlegget kommer nå ;) Bedre sent enn aldri :)
Vi hadde en super dag, supert vær, super stemning og alt var bare så koselig! Sofie var i strålende humør og storveis imponert over folk, musikk og folkelivet :)

Jeg, mamma og Sofie dro til byen i 12-tida og byen var full av glade, flotte mennesker :) Vi så på folketoget som varte i nesten 2 timer, og ikke en eneste gang utrykte Sofie misnøye ved å stå på samme plass så lenge. Hu satt litt i vogna, litt på arma og stod i gata, dansa til korpsene som gikk forbi, vifta med flagget og ropte hurra :)
Egentlig skulle hu ha sovet dupp i den tida vi var i byen, men hvem hadde tid til det når det skjedde så mye spennende?! Vi storkosa oss alle tre :)
Pappa kom å henta oss i 15-tida, og vi plukka opp Gøran på vei innover til mamma og pappa. Der skulle vi spise middag og kose oss resten av dagen :) Sofie sovna i bilen, men det ble bare en 10 minuttsdupp... Så jeg må innrømme at jeg var spent på hvordan resten av dagen skulle bli..

Men det var unødvendig å bekymre seg for det...hvor hu tar energien fra det skjønner jeg ikke.. men hu var så happy og fornøyd hele dagen, spiste masse middag, is og kake :) Lekte i sandkassa, dissa, sykla, sparka ball og kosa seg i sommersola :)
Kl. var nesten halv ti!! før Sofie var i seng... en smule seint, men hu kosa seg sånn og hadde det helt topp, så da ble dagen sånn igår :) Sov litt lengere i dag, så hu var blid og fornøyd og klar for barnehagen :)

Jeg skal med ikke altfor stor lyst kaste meg over skolearbeidet... Håper å få gjort unna en innlevering i dag, en i morgen og kaaaaaaaaaaanskje den siste på onsdag.. Torsdag er jo himmelspretten og fridag, og fredag har jeg tatt Sofie fri fra barnehagen, så det blir bare tre dager å få gjort noe på, så jeg må prøve å være litt effektiv.. Bare bitte litt tungt å komme i gang i dag ;)
Håper dere hadde en flott 17.mai alle sammen og er klar for en ny uke, litt kortere arbeidsuke for mange kanskje :)

Sofie i byen, med nystrikka kåpe til strikka bunaden :)

Venter på folketoget :)

Så mye å se på :)

I hagen hjemme hos mamma og pappa :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar