onsdag 6. mai 2009

Ferdig!!

Puh! Så deilig å være på denne siden av intervjuet! Syns det er vanskelig å si så mye om hvordan det gikk.. Følte at jeg fikk svart bra på det de spurte om, og de var fornøyde med svarene de fikk. Men... det var 17 søkere totalt hvorav 9 har vært til intervju. Jeg var sistemann ut i dag, da hadde de hatt 5 stk før meg + 3 stk tidligere i uka. Såååå vi er mange om beinet, så jeg tør ikke håpe på noe som helst! Eller man kan jo alltids håpe, men belager meg på at alt kan skje.
Nå er det bare å vente på svar... Det kan ta bare noen dager, eller det kan ta nesten hele mnd.. Det kom litt ann på hvor lang tid de to intervjuerne bruker på å bli enig (hvis de er uenig selvfølgelig), evnt hvis de mener det står mellom flere, kalles disse inn til et nytt intervju. Og midt oppi dette venter de en stor delegasjon av presidenter og ander viktige personer som skal være her en god stund. Så hvis de ikke blir enige før de kommer, så kan det drøye til slutten av mnd før vi får vite noe.

Og mens jeg var borte, var mine to kjære ute og møtte søskenbarnet mitt og onkelen min :) Søskenbarnet mitt Tonje skulle spille fotballcup rett nedenfor oss, så da dro Sofie og Gøran dit ned for å se :) Sofie holdt ut en god stund, men etterhvert ble hu litt utålmodig og lei av å ikke få gå og springe der hu hadde lyst :) Og det var jo en smule vanskelig siden det var kamper som spilltes over hele banen.
Så det endte med at de rusla opp til lekeplassen, og var der til jeg kom hjem :)

Nå sitter jeg her, glad for å ha fått intervjuet overstått, gløtter litt på Rosenborgkampen og skal snart se Paradise Hotel episoden på nett, hihi...

Sofie, Tonje og venninna til Tonje :)

På lekeplassen :)

Glad og fornøyd i sandkassa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar