onsdag 6. mai 2009

Dagen med stor D!

Så er dagen kommet.. dagen jeg gruer meg sånn til! Men er glad den endelig har kommet, for jeg har jammen meg ikke vært lett å være i hus med de siste dagene :/
Vet ikke hva det er med meg, men når jeg skal gjennomføre noe jeg gruer meg veldig til, blir jeg litt amper, irritert og sur.. hihi :) Tror kroppen min produserer en slags gift som sprer seg rundt i hele meg når jeg skal på noe jeg gruer meg til, og tryller fram en gjennomsyra gummimamma :s

Vel, intervjuet er ikke før i ettermiddag/kveld, så jeg har fremdeles en god del timer å være nervøs på. MEN, jeg skal se på de siste forberedelsene, ta en dusj, bare slappe av og kanskje ta en liten shoppingtur, bare for å få tankene over på noe annet :)
Gleder meg allerede til jeg er hjemme til mine to kjære i kveld :)

Ha en super onsdag alle sammen og
HEIA ROSENBORG (og heia meg ;) )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar