tirsdag 12. mai 2009

Ganske så happy (enn så lenge)

Har jobbet iherdig med skoleoppgaver i hele dag! Og det jeg til slutt gav opp før helga gikk jammen meg som en lek i dag *JublerOgHopperOppOgNed* Så nå føler jeg meg litt mer i rute, og håper å være i mål med alle innleveringer innen utgangen av neste uke.. Da har jeg 2 uker å forberede meg til eksamen, gå gjennom pensum som jeg har vært ferdig med lenge nå og kanskje ikke husker alt av (eller rettere sagt IKKE husker alt av ;))

Det kan kanskje holde litt hardt.. siden jeg mister iallefall 1 dag i neste uke, siden torsdag er fridag i barnehagen :) Lurer også på å ta Sofie fri den fredag, så jeg kan koooose meg masse med hu! Fredag drar nemlig jeg og min kjære på hytta uten Sofie :( (vi snakker nå helga etter 17.mai)
Vi skal i bryllup på lørdag og det tar noen timer å kjøre dit. Hytta ligger et godt stykke på veien, så det blir ikke lange biten for oss å kjøre på lørdag.
Men Sofie skal kose seg sammen med sin mormor og morfar, og jeg tviler ikke et sekund på at de får det bra :) Men jeg har aldri vært borte fra Sofie ei hel helg før, kanskje på tide sier noen, men jeg har aldri følt for å være borte fra Sofie i det hele tatt! Men for å opprettholde litt sosial kontakt med venner og litt alenetid med min kjære har jo Sofie vært på overnatting flere ganger tidligere, men da kun en natt.. Jaja, det kommer en tid for alt :)

Nå skal jeg bare forberede litt middag før snuppa hentes i barnehagen. Må prøve å få den ferdig i litt rett tid i dag for jeg og Sofie skal dra å se på Tonje (søskenbarnet mitt som det er bilde av litt lenger ned) som har vårshow på turn :) Mamma kommer å henter oss 1645 og siden vi ikke har bil selv denne uka, må vi være klare til å dra i den tida vi vanligvis spiser middag :)

Legger ved et bilde av den lavvoen vi var i på utdrikningslaget. Det var så fint der at jeg prøver å tenke meg en anledning for noe vi kan arrangere der, hihi :) Kanskje en samling av mange venner? Har ikke så mye tid å ta av fremover, men det hadde vært utrolig koselig :) *PlanerBegynnerÅTaFormIMittLilleHodet*

1 kommentar:

  1. Høres ut som det var et kjempefint utdrikningslag for Marthe:) Jeg har faktisk vært i lavvoen på Vådan gård. Var ikke du med den gangen gym-mix hadde gjenforening? Blir koselig med bryllup da:) også fint for dere med hyttetur:)

    SvarSlett