søndag 10. mai 2009

Småtrøtt kan du si...

Jeg sitter her og sliter med å holde øya oppe! Minimalt med søvn straffer seg når man har barn i hus ;)
Det var selvfølgelig utdrikningslag jeg skulle i, som jeg i et tidligere innlegg ikke turte å skrive om da. Det hadde vært über typisk om hovedpersonen tilfeldigvis datt innom akkurat min blogg hvis jeg fortalte om det på forhånd.

Det ble et veldig koselig utdrikningslag! Ikke noen aktiviteter som gjorde at bruden følte seg utilpass eller forlegen. Jeg syns personlig det er tull med slike utdrikningslag som går ut på at personen skal drites ut mest mulig... Hvor koselig er det å se tilbake på sitt eget utdrikningslag da liksom..?!
Iallefall, vi starta dagen med lunsj hjemme hos ei av deltagerne. Marthe skulle komme ned på lunsj til hu, for mannen hennes var på utdrikningslag til Marthes kommende mann Terje :) Hu hadde fått beskjed om at hu også måtte leite etter guttene som hadde gjemt seg en plass i huset.
Det var selvfølgelig ingen av guttene der, men derimot 13 gale jenter som hyla og ropte i det hu åpna døra ;) Hu ble ganske overraska, men samtidig hadde hu ant ugler i mosen..
Det er jo liksom ikke så mange helger å ta av siden det neste helg er 17.mai på søndag, og mange av oss som var med har barn, og ikke har så veldig lyst å ferie dagen i skikkelig bakrus...
Og helga etter, 23.mai står jo bryllupet.. Så det sier seg selv at dette egentlig var den siste helga det kunne skje på.

Men det la ingen demper på hverken våre eller Marthe sine forventninger for dagen. Vi spiste en kjempe god lunsj og Marthe måtte gjette på en ting vi alle hadde tatt med som symboliserte noe vi hadde opplevd med Marthe :)
Deretter gikk turen ned til turnlokalene vi trener i. Marthe er jo en av de jentene jeg har vært trener til i 12 år :) Der måtte hu ha en treningsøkt med alle sammen. Vi blåste opp en airtrackbane (trykk på ordet airtrackbane hvis du ikke vet hva det er.) hvor alle fikk utfolde seg litt, og det ble mange morsomme bilder ;)
Så gikk i turen videre til Laser-X, utrolig morsom laserskyting og trening :) Vi fikk på oss vester, hvor det kom fram på et display navnet mitt, om jeg var på rødt eller grønt lag og diverse annen info. Vi så skikkelig Mission Impossible ut der vi løp ned trappene og inn i labyrintrommet :) Det var kjempe gøy og en god trening faktisk. Selv om det "bare" var 20 min. ble man sliten og svett. Og jeg har allerede nevnt for Gøran at vi må dra dit om ikke så altfor lenge. Man må være minimum 4 stk, men det blir litt morsommere om man er flere enn 4, for rommet er ganske stort, så man vil kanskje slite litt med å finne hverandre hvis man bare er 4 :)

Vel, nok om det :) Etter endt skyting, gkk ferden videre til Vådan gård. En utrolig flott plass langt inni skogen ved Granåsen. Vi fikk hesteskyss oppover og fram til en lavvoplass vi skulle være resten av kvelden. Lavvoen hadde plass til 50 stk, og med badestamp, store griller og et flott uteområde var kvelden sikret :)
Etter vi hadde vært der en times tid kom utdrikningslaget til Terje også med hesteskyssen :)
Det ble en super kveld og natt, med grilling, bading, sang og masse prat :)
Så nå er det bare å glede seg til bryllupet om 2 uker :)

Hjemme har mine to kjære kost seg mens jeg var borte. De hadde først vært på tur oppe ved Haukvatne sammen med et vennepar av oss og sønnen deres. Og etter middagen dro de innover til mamma og pappa og kosa seg der resten av dagen med kakespising, sykling, dissing, sandkassa og teltet :)

I dag har formen vært faktisk ganske bra! Er mest trøtt etter lite søvn men ellers i bra form :) Så min kjære tok med de to jentene sine ut på kinarestaurant i dag :) Kosa oss godt alle tre :)
Nå er det kveld og jeg kjenner at det blir en tidlig kveld for min del ;)
I morra skal vi levere inn bilen på reprasjon og blir ei uke uten bil... I samme slengen tar jeg og mamma oss en liten bytur og handler litt nødvendig til 17.mai og til vi skal i bryllup :)

Håper dere har hatt ei super helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar