lørdag 2. mai 2009

En fantastisk utedag! (igår)

Fikk ikke til å laste opp bilder igår, så da uteble blogginga..
Vi hadde en fantastisk ute dag, hvor vi pakka sekken med rundstykker, drikke, frukt og div. andre ting som må være med på en piknick :)
Kursen satte vi mot Hansbakkfjæra, og vi var ikke de eneste som hadde gjort det :)
Vi fikk også Sofie til å sove duppen sin i vogna der nede, så da fikk vi vært der mye lenger!
Alle tre hadde det rett og slett som plommen i egget :) Håper vi får maaange sånne dager :)
Dro hjem like før middagstid, inntok en kjapp og lettvint middag, før vi kjørte en tur til mamma og pappa. De hadde kjøpt sandkasse til Sofie, noe som falt veldig i smak :) Så det var skytteltrafikk mellom sandkassa, dissa, sykkelen og teltet med tunnelen :)
Sofie kom seg seint i seng, men sånn blir det når man skal nyte godværsdagene til det fulle :)

I dag har vi rotet litt rundt hit og dit på div. handleturer.. Var på leiting etter to-delt pysj til Sofie, da det på litt varme dager er godt å sove i en kortarma body og pysj bukse istedenfor helpysj. Det var jammen meg ikke lett å finne noe altså... blir litt sånn satt ut jeg når jeg finner topper og tettsittende bittesmå tiny'e shortser i str. 86.. Hva ialledager skal min jente på under 2 år med noe sånt??? Sofie ble über fascinert av ei utstillingsdukke med g-streng (voksen vel og merke) at hu i sin iver på å få av dukka denne trusa, klarte å velte hele dama, og et lass med bh'er som hang på veggen... Nei, her skal mor styre klesvalget til hu er minst 20 ;) Men seriøst jeg mener det er mye klær som er fullstendig unødvendig å ha i størrelser til de fra 1 år og flere år oppover! *dagens lille tale*

Siden det har regna endel i dag, så er det ikke like lyst ute nå når det er kveld. Det gir en god mulighet til å få tent litt lys og lage en koselig stemning i heimen :) Snart blir det litt god mat på meg og min kjære, og ikke mange gjøremålene står på menyen for resten av kvelden :)
Kos dere og ha en fortreffelig lørdagskveld :)


O'lykke å få kjenne på vårfølelsen med litt lettere klær :)

Bøtte og spade må med når man skal i fjæra :)

Finner stein sammen med pappa, som etterhvert skal kastes i sjøen :)

Far og datter koser seg på dissa. Men dette er den største farta pappan kan ha før han blir kvalm, hihi :)

Se, jeg har fått is!!

Sofie i den nye sandkassa hos sin mormor og morfar :)

Kuleste kidden i gata ~ ikke kødd med meg altså ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar