torsdag 21. mai 2009

Langhelg :)

Da er snart første dag av langhelga over.. Vi har alle i huset hatt en fin dag :) Sofie og Gøran har vært ute på lekeplassen en tur, mens jeg fikk rydda litt i et hus som så litt bomba ut ;) Satt på noen vask og pusla litt rundt. 1000 tanker surrer rundt i hodet mitt akkurat nå, for jeg syns det er så mye jeg må huske til i morra... Småting som er lett å glemme.. Skal først pakke til Sofie som skal være hos mamma og pappa hele helga.. Kjenner det strammer litt i magen ved tanken.. ikke at hu skal være hos mamma og pappa altså, men det blir som jeg har skrevet tidligere første gang vi er borte fra Sofie en hel helg... Det går helt sikkert bra, og jeg vet at hu kommer til å storkose seg, for hu trives veldig godt hos sin mormor og morfar. Hver gang vi spør hvem si pie hu er, svarer hu alltid: morfar si pie :) Men det må jo være lov å si at det rører seg litt i mammahjertet allikevel ;)

Siden vi har fri i morra alle mann, kommer mamma å henter Sofie etter duppen hennes. Dvs i 14-15 tida.. Etterpå ordner vi oss ferdig og setter kursen mot hytta. Det skal bli rart å komme tilbake dit igjen. Det var jo mormor sin hytte, og jeg tror ikke jeg har vært der en gang etter mormor døde, uten å gråte en skvett.. Jeg har ikke vært der siden 2006.. Det ble aldri så vi fikk anledning til å dra sommeren 2007, da var jeg høygravid og det fristet ikke helt å vandre til skogs ;) Også har det liksom aldri blitt i årene etterpå heller.. Men nå ble det endelig en mulighet, selv om jeg skulle ønske vi kunne tatt med oss Sofie utover også... Tror det vil bli et paradis for hu der ute..
Vi skal jo som kjent i bryllup på lørdag, og siden vi allikevel må kjøre forbi hytta vår for å komme dit bryllupet skal være, fant vi ut at vi kunne ta litt av reiseveien i morra, så ble det ikke lange biten å kjøre på lørdag. Dermed blir det litt vanskelig å ta med Sofie denne gang... Men iløpet av juni/juli skal vi utover igjen og da med Sofie :)

Gleder oss masse til bryllupet på lørdag, 1 av de 6 hærligste, mest fantastiske, snille og gode turnjentene mine skal gifte seg!! Tenk at pia mi skal gifte seg!! Det skal bli så utrolig kos, og jeg tror det blir en helt fantastisk ramme rundt hele bryllupet. Tror det kommer rundt 110 gjester, og alle til middag :) Så da er alle samlet helt fra første stund i kirka :) *MåHuskeGråtePapir* Jepp, jeg gråter uansett om det er bryllupet eller begravelse nemlig.. Ivertfall når noen jeg er så glad i gifter seg :) Da blir det masse lykketårer ;)

Nå skal jeg fullfører huskelista mi for i morra, og deretter hoppe i seng :) Bruker jo mine faste minutter, som kan bli ganske lenge til å bare stirre på den mest fantastiske skapningen jeg vet om som ligger å sover i senga si :) Det er umulig å se seg mett, og uansett hvor trist, lei, sint eller sliten jeg er når jeg legger meg, sovner jeg alltid tilfreds etter min beundringstid av prinsessa :)
Håper dere alle får ei kjempefin helg!! Nå blir det ikke noe blogging før søndagkveld for min del..
Til slutt noen bilder av den fantastiske hytta vår :) Det er en kollasje jeg har laget for lenge siden, for jeg har ingen bilder av hytta på pc'n akkurat nå :) Det siste bildet viser utsikten fra verandaen :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar