onsdag 2. desember 2009

Farvel...

I dag døde min kjære farfar... jeg har ikke skjønt det... det vil liksom ikke synke inn...
Vi var jo sammen på Røros i helga! Ja, han var sliten og ikke helt i form, men ikke i min villeste fantasi trodde jeg han skulle være død 3 dager senere...

Han og farmor hadde støvsugd og rydda i leiligheten, etterpå skulle han ta heisen ned og hente posten. Utenfor heisen datt han om, et slitent hjerte sa stopp...

Og hvor typisk er det ikke at det skjer nå like før jul.. Så denne julen blir ikke helt som vi hadde tenkt.. Men for Sofie sin del skal vi kose oss og nyte advents og juletida, det vet jeg farfar hadde villet at vi skulle gjøre :) Men sorgen i hjertet kan ingen ta bort...

Hvil i fred og takk for alle de gode minnene... Farmor skal vi ta godt vare på...

1 kommentar:

  1. Beklagar verkligen. Jag vet hur du har det! Farmor dog i söndags & lämnade oss i stor sorg & saknad. Min mormor dog för under 3 månader sedan.

    Julen blir milt sagt reducerad.

    Stor varma kramar & deltagelse i din sorg

    SvarSlett