fredag 18. desember 2009

Nissefest

Da er snuppa sendt i barnehagen på nissefest :) Tror nok det blir veldig skummelt med nissen, men noen smånisser måtte hjelpe til å lage grøt også, og tror nok Sofie er en av de ;)

Nå skal jeg nok en gang ut på farten, gud så mye som må ordnes til jul.. men.. jeg liker det da ;) Etter barnehagen skal jeg og Sofie dra innover til tanta mi og ungene, og lage marsipanfigurer :) Jeg liker ikke marsipan, men har en mann i huset som liker det godt, så han blir nok glad tror jeg ;)

Men nå må jeg løpe, må jo være hjemme igjen til semifinalen mellom Norge og Russland!!

Ha en kjempefin fredag!

Klar for å dra på nissefest :)

Fremme i barnehagen :)

I barnehagen sammen med mange nissebarn :)
(de andre barna er selvfølgelig klipt bort)

2 kommentarer:

  1. For en søt nissedrakt! Sofie var bare helt skjønn i den! :)

    Ja du må prøve å få med deg de reisen til julestjernen og tre nøtter til askepott, du må nesten se dem for meg også ettersom jeg har sterk tvil om at de sendes her nede! Jeg håper på at tvkanalene her skal overraske meg med noe nytt da! Vi har det kjempefint her i førjulstiden, har til og med fått pyntet litt til jul ;) Brrrrrr blir kald bare av å høre at dere har minus 14 grader! Resten av familien min skal feire jul i trondheim i år, så får håpe det blir snø på dere snart sånn at det blir en hvit jul! Det er alltid så koselig med hvit jul synes jeg.. Nå er det ikke lenge til julaften, håper dere har kommet godt i gang med julepynting og innkjøp av julegaver :):) juleklem fra australia!

    SvarSlett