tirsdag 1. desember 2009

Nytt treningssenter

Jupp, i dag ble jeg den stolte eier av medlemskort hos Impulse :) Siden Nidelven sa takk og farvel og låste døra, ble det i dag prøvetime hos Impulse, etterfulgt av innmelding ;)
Likte meg veldig godt der og ser frem til trening flere dager i uka :)))

Så nå er det bare å ligge i hardtrening frem til jul, så kan man nyte juledagene med litt bedre samvittighet ;)

Og som jeg gleder meg til jul, bare så det er sagt liksom ;) Førjulstida har begynt, og Sofie åpna i dag den første pakken fra kalenderen, og var strålende fornøyd :) I tillegg kom den en Kindereggkalender i posten fra det høye nord, min kjære svigermor (ja vi kaller hu det selv om jeg ikke er gift ;) ) ville så gjerne gi noe til Sofie også, og den svære kalenderen er ikke lite fristende ;) Et smil som nesten gikk rundt hos snuppa da hu faktisk skjønte at hu skulle få spise den sjokoladen med engang, før middag til og med.. Jepp, rapp på fingrene hos oss foreldre.. Skal aldri skje igjen *host* ;)

Et lite tips sånn helt på slutten, Linn Elisabeth har julekalender på bloggen sin, og den tror jeg det er verdt å få med seg! Ta en titt da vel :) Ikke minst på den nydelig dekorasjonen som hun tipser om hvordan man kan lage helt selv :)

Ha en strålende natt :)

Ligner litt på Vips i Fraglene, hihi, prinsessa mi :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar