onsdag 16. desember 2009

Julepynt nå - ikke i januar...

I dag har jeg latt julegaver være julegaver... Vaska stua og kjøkkenet, satte bort litt ting og tang for at julepynten skal komme bedre til sin rett :)
Jeg sparte pyntinga til Sofie var hjemme fra barnehagen, så kunne snuppa hjelpe meg å pynte ;)
Gjett om det var stas å bli med ned i bua for å hente eskene med julepynt!! Og ikke minst begynne å plukke ut av eskene. Det var som en forsmak på julaften for den lille kroppen :)

Så nå har vi pynta i stua, og det ble så koselig!! Skal vaske badet en av de nærmeste dagene, og så skal det også få sin lille pynt etterpå :)
Jeg pynter heller noen dager før jul, når vi faktisk er i førjulstemning og gleder oss til jul, istedenfor å ha julepynten til langt ut i januar.. Når vi skriver nytt år, er det tilbake til hverdagen igjen og jeg syns jeg ikke det er like stas å ha julepynten fremme lenger. Så ikke mange dagene etter nyttår så forsvinner julepynten ned i eskene sine igjen, det eneste som er igjen litt lenger er stjerna i vinduet :)

Nå må jeg ordne litt til morradagen.. Sofie skal på bytur med barnehagen, og vi må komme oss dit i rett tid.. noe vi ikke er så vant til ;) I tillegg er det matpakkedag og siden jeg er litt omstendig med den, tar det dobbelt så lang tid som en dag uten matpakke... med andre ord vi får det travelt i morra!!! ;)
Etterpå er det full fart med trening, handling, kjøpe enda noen julegaver, levere noen julegaver og enda litt mer trening. Så nå må jeg bare ligge i hvilemodus frem til klokka ringer i morra ;)

Fortsatt god onsdagskveld, og ha en strålende 17.desember :))

Bildene i dag er et lite utdrag av det vi har pyntet med i dag :)

Smiiiiiil ;) Ivrig lita nissejente :)

Snømannserien som jeg er så glad i :))

En liten selvlagd dekorasjon, haha :)

Juleflasker/vaser som jeg bruker å ha en hvit rose i og flere snømenn :)

Dissen nissene har fått plass på adventsstaken.. jeg syns disse nissene er veldig fine, men har ikke brukt de før da jeg ikke har funnet en passende plass til de. Men syns de gjorde seg på adventsstaken :)

Disse søte smånissene inntar stuebordet hver jul ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar