fredag 11. desember 2009

Lysfrokost og begravelse

Dagen starta så koselig, men ble etterhvert så tung, så tung..

Vi starta med lysfrokost og lucia i barnehagen til Sofie. Kjempekoselig med god frokost, søte små barn og god stemning. Kjenner jeg gruer meg noe så innmari til Sofie skal forlate denne lille 9 avdelingsgruppa og over på storbarn.. Det er riktignok ikke før etter sommeren neste år, men det går så altfor fort..

Etter frokosten bar det hjem for å skifte, og det var tid for noe jeg hadde grudd meg så forferdelig til.. Min farfars begravelse..
Det ble en veldig fin avskjed, nydelige sanger, fine ord og blomster. Men slike dager er en enorm utladning, iallefall for et følelsesmennenske som jeg er.. Nå sitter jeg her med en hodepine som gjør meg skjelven i hele kroppen, fryser og er utrolig kvalm.

Så etter X-factorresultatet skal jeg krype under dyna og håper på en god natts søvn :)

Ønsker dere en fortsatt fin fredagskveld :)


Ei lita luciajente (med blånisseullklær under, haha ;) )

PS!Gamle bakgrunn er tilbake ;) Finner ingen julebakgrunner jeg liker, så da er dette det beste alternativet :)

1 kommentar:

  1. Kondolerer så masse med farfaren din, det er alltid vondt å miste noen som står deg nær...Håper alt er fint med deg, mine tanker går til deg og din familie. Klem <3

    SvarSlett