søndag 13. desember 2009

Julestemning, ja takk

God søndagskveld og 3. søndag i advent :) Nå går det med stormskritt mot jul, og jeg har stooore planer om å få ferdig det meste iløpet av uka som kommer.. De siste julegavene, den siste julevasken og den koselige pyntinga :)

I morra blir det bytur med mamma, mamma er god å ha når man ikke vet hva man skal kjøpe til onkler og tanter ;) Dessuten er det julemarked i byen disse dagene, så det blir koselig å rusle litt rundt, og se om man kan finne litt julestemning selv om regnet har forvandlet midten av desember, til at man tror det er en høstdag i oktober...
Men da er det desto viktigere at man lager julestemning inne, med masse lys og fin julepynt :)
Så nå skal jeg pakke inn litt gaver før jeg kryper under dyna :)

Og til slutt må jeg vise dere noen bilder fra Sofies første jul, tenk det er gått 2 år allerede!!

Min skjønne lille nissebaby

Pepperkakebaby ;)

Aaahhww, tenk at hu har vært så lita!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar