onsdag 9. desember 2009

Julegaver og kalendere til familien

Puh, nå har jeg i det minste kommet godt i gang med julegavene...
Utrolig nok har jeg ikke vært det minste stresset,
selv om jeg på denne tida i fjor nesten var ferdig.

Det som stresser meg bittelitt er gavene vi skal sende nordover,
som må sendes nå innen kort tid, for å være sikker på at kommer frem til jul.
Sliiiiiter med å finne på noe til foreldrene til min kjære,
først og fremst den mannlige delen ;)


Også må jeg få gjort ferdig kalenderne som jeg bruker å lage hvert år,
med bilder av Sofie. Bruker å lage to forskjellige, en til min familie og en til Gøran sin.
Dette for å få med bilder av Sofie sammen med alle de som får kalenderen i gave :)
Og skulle alle fått den samme kalenderen hadde året hatt for få måneder ;)

Men først og fremst haster det med kalenderen som skal nordover :)
Jeg har lastet ned et program til pc'n også lager jeg kalenderen selv, mange forskjellige layouts å velge i, og man kan skrive den ut på egen skriver :)
Jeg leverer det til kopieringsfirma der min snille onkel jobber ;)

Her er et bilde fra kalenderen, den trenger ikke være svart, flere farger å velge i :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar