torsdag 3. desember 2009

Inspirasjon og dypeste medfølese

Selv om vi er triste om dagen, ønsker vi at denne førjulstida skal være koselig og fin for Sofie sin del :) Og jeg kommer i litt julestemning når jeg kan dra på en liten shoppingtur, handle lys og annet nipsnaps man skal ordne til jul med.

Må si jeg har blitt veldig inspirert av Linn Elisabeth, som legger ut tips til hvordan man kan lage sine egne dekorasjoner. Jeg har nå kjøpt meg en svart lysfat, endel småpynt og lys, som jeg skal prøve å lage noe fint utav ;) Er litt usikker på hva jeg skal ha i bunn, rød eller hvit dekosand, granbar eller kunstig snø.. Vi får prøve oss litt frem og se hva som ser best ut :)
Ferdig resultat kommer h-v-i-s jeg blir fornøyd ;)

I morra blir det litt pepperkakebaking på meg og Sofie. Enten her hjemme eller hos tanta mi og ungene, det blir koselig :)

Fra pepperkakebakinga i fjor :)

Sist men ikke minst, sender jeg min varmeste tanker og dypeste medfølelse til to familier...
Den første er onkelen til min kjære som i dag mistet sønnen sin på 5 mnd... Ord blir fattige, det er så ufattelig trist..

Den andre er til Regine Stokke og hennes familie. Jeg har fulgt Regines kamp mot kreften gjennom hennes rørende og sterke blogg. I dag måtte hun gi tapt...

Hvil i fred begge to, vi tenner ekstra mange lys i kveld...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar