søndag 20. desember 2009

Julelunsj, julekuler, julestress

Å hjelpes meg så fort dagene går nå da... jeg som syns dagene gikk så seint fra vi tente det første adventslyset... i dag tente vi det fjerde og siste!!

Dagen i går gikk i ett. Møtte turnjentene mine for en lunsj i byen, da det 6. medlemmet av troppen kom hjem fra Oslo med beibisen sin for å feire jul her :)
Sofie ble henta av mamma og pappa da hu skulle være med de å kjøpe juletre, og få hjelpe mormor med å pynte til jul :)

Vi dro innover for å hente hu i 16-tida, og tok i samme slengen en liten feiring av bursdagen til min kjære :) Han hadde ingen ønsker om å feire dagen, men han begynner nå å skjønne at han ikke slipper helt unna all feiring etter å ha kommet inn i min familie ;)
Sofie var ivrig opptatt med å vise oss all julepynten hu hadde pynta med, og hadde hatt det helt supert!

I dag har jeg nok en gang vært ute i julestresset.... og gjett hva.. jeg er enda ikke ferdig! Men jeg satser stort på å bli ferdig iløpet av morradagen!
Gøran og Sofie var ute en tur å lekte mens jeg vare på handletur. Det var ca 10 minus, så det ble litt kaldt etterhvert, men de var nå ute i 1 1/2 time :)

Og mens min kjære kokkelerte på kjøkkenet, malte jeg og Sofie på julekuler :) De kommer til å bli sååå fine på juletreet :)

Håper dere har hatt ei fin helg, og er klare til siste innspurt før jula tar over for fullt :)

Og siden jeg ikke blogga i går, må jeg til slutt få gratulere min kjære med dagen som var i går ;)

Fredag var vi hos tanta mi og laga julemarsipan :)

Votter i 10 minus ække nødvendig... eller?
Det er en liten kamp å få de vottene til å sitte på altså..

Maling av julekuler :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar