tirsdag 22. desember 2009

Verdens fineste julepynt!

Innleggene glimrer med sitt fravær.. men det skyldes rett og slett farting hit og dit for å ordne det siste til jul.. Og selv om jeg ikke var så veldig tidlig ute med gavene i år, er det alltid noe man mangler helt til slutt uansett! Den ene gaven man liksom ikke finner...
Men... nå kan jeg herved erklære meg selv for f-e-r-d-i-g!!! Det eneste jeg har igjen er noe småtteri til julestrømpa til Sofie :) Men det ordner jeg kjapt i morgen.


Dagen i dag ble ikke helt som planlagt, da Sofie plutselig ble varmere og varmere utover kvelden i går. Febermålet viste 39,6.. og i 0330-tida kasta hu opp også. Men oppkastet ble heldigvis med den ene gangen, og i dag har hu vært feberfri. Litt slapp, men ellers i fin form. Så vi krysser fingrene for at det ikke blir noe mer, så snuppa er frisk og opplagt til julefeiringa som kommer :)

Da vi tok juleferie fra barnehagen var det med både julegaver og julepynt hjem. Og en gråtkvalt og rørt mor dro opp den ene pynten etter den andre. De har vært super produktive og laget verdens fineste julepynt :)))) (vist i kollasjen under)

Nå skal jeg pakke inn noen julegaver som må leveres i morra, og forhåpentligvis ta en litt tidlig kveld. Det ble ikke mye søvn i natt.. God tirsdagskveld der ute :)


1 kommentar: