onsdag 20. januar 2010

Award :)


Av Lynetmor fikk jeg denne fiiiine awarden, tusen takk søte deg :)
Og med den fulgte det en utfordring, fortelle 7 ting om meg selv...
Hmmm, hva skal man si, jeg tror jeg bare får prøve å begynne, og se hva som kommer frem ;)

  1. Er mamma til ei fantastisk lita jente på 2 år :)
  2. Har drevet med turn siden jeg var 2 år
  3. Vært på landslaget i RS som det het den gangen, nå heter det RG
  4. Er veldig interessert i sport, spesielt fotball, håndball, ski og skiskytting
  5. Liker veldig godt å ta bilder, men har ikke helt fått dreisen på å få motivene slik jeg ser for meg at de skal bli ;)
  6. Er en skikkelig mammadalt :p
  7. Liiiiker godt å se reality serier, 71 grader nord, Paradise hotel, Farmen o.l :)
Jupp, det var 7 ting om meg ;) Andre som har lyst på utfordringen så er de hjertelig velkommen til å ta den. Og jeg er sikker på at du har en kreativ blogg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar