onsdag 13. januar 2010

Ønskeliste året rundt...

Jada, jula er såvidt tilbakelagt, og her kommer jeg serverende med en ønskeliste til min lille hjerteknuser ;) Men når sant skal sies har jeg en ønskeliste til Sofie året rundt... Finner alltid noe fint som jeg kunne ha tenkt meg. Det eneste jeg virkelig sliter med, og da mener jeg sliiiiiiter, er å finne fine/søte/tøffe bukser. Det finnes nesten ikke bukser der ute som jeg kan tenke meg til Sofie... Så det går veldig mye i dongeritights, myke dongeribukser, haremsbusker og noen name-it bukser...
Kosedresser er også godt å ha på både i barnehagen hvor det er godt at man har lette, ledige klær som ikke hindrer utfoldelse i leken, og hjemme. Men da må jeg ha både buksa og jakka/genseren som hører til. Jeg bruker sjelden bare buksa...da finner jeg liksom ikke noe som passer til.. haha, jadaaaaa, jeg vet jeg er sær, og liker at ting passer sammen både av det hu har på i barnehagen og ellers når vi er ute. Hjemme er jeg ikke fullt så sær altså ;)


1. Sett fra Ellos jeg syns var kjempe søtt :)
2. Dongerioverhall fra Name-It, skikkelig tøff :)
3. Haremsbukse fra Ellos, stiiiilig :)
4. Tunika fra Name-It, er sååå glad i brunt til Sofie
5. Cardigan fra Ellos, veldig søt :)
6. Roooosa adidas sko i tøy fra Ellos :)
7. Røde og hvite adidassko fra Ellos :)
8. Stillig skjerf som tilbehør fra Ellos :)
9. Haremsnickers fra Name-It, passer perfekt til tunikaen ;)
10. Snasen dongerishorts fra Ellos :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar