tirsdag 12. januar 2010

Nattevakt? Ja-tja-nei...

Nattinnlegg (igjen...) Jeg fungerer egentlig best på kvelden/natta faktisk.. Tror jeg hadde passa perfekt til en nattevaktsjobb som starta ved midnatt og var ferdig kl 7.. Da kunne jeg ha dratt hjem, stelt min vakre lille snuppe, levert hu i barnehagen for så å legge meg litt på lading. Hente snuppa i barnehagen, og hatt hele ettermiddagen og deler av kvelden sammen med hu + at jeg hadde hatt masse kveld igjen også før jeg måtte dra avgårde til jobb... Hmmm, slettes ingen dum idè, men kanskje litt skrudd å bare jobbe natt hele tida. Da blir jo døgnet snudd for alltid liksom, og hva gjør man da i helgene... sover bort verdifull tid med mann og barn?!
Kanskje det ikke var så rasende god idè allikevel... ;)

Må bare fortelle dere hvilken mann jeg har.. Da jeg kom hjem fra trening i dag var han i full sving med å shine soverommet!!! Rydda, pakka bort ting, skifta på senger, you name it! U-T-E-N at jeg hadde sagt noe... *Evig takknemelig*

Henta snuppa med akebrett i barnehagen i dag, til stor stas, og vi var vel ute i 1 1/2 time etterpå :) Og siden hu så og si ikke sover i barnehagen lengre, er det innimellom vanskelig å holde seg våken rundt barne-tv tider ;) Da skulle du ha vært flue på veggen her, og sett at mor og far er driftige i stova, haha.. Står på hodet, danser og driver ablegøyer for å holde den lille våken.. men det er ikke alltids de lykkes ;)

To trøttfiser ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar