tirsdag 19. januar 2010

Sicko

Så da var det min tur... Sofie er tilbake i barnehagen i dag, og hva skjer.. Jo mor blir liggende, pottetett, fryser og jeg er sikker på at noen har fyllt hodet mitt med bly iløpet av natta..
Kjente det litt før jeg dro på aerobictrening igår kveld, og skjønte egentlig hva som var på vei..
Så i dag blir det ingen trening, og jeg kjenner jeg får litt abstinenser, men de forsvinner litt hver gang jeg reiser meg og må holde på hodet så det ikke skal eksplodere.. Da skjønner jeg at trening er fånyttes akkurat i dag...

Ett tilbakeblikk fra helga, så var jeg altså på fest på lørdag. Etter-fest/overraskelsesfest for ei venninne som gifta seg i september... De gjorde det i all stillhet, bare de to og deres to skjønne barn. Ingen visste om det, ikke familien deres engang. Så da var det lite vi venninnene kunne stille opp med utdrikningslag og fest før bryllupet. Men.. vi tok det g-o-d-t igjen etterpå ;)

Hadde en fantastisk hærlig kveld sammen med supre venner. Vi var 9 stk, 2 ble dessverre syke.. Kurvfest, masse god drikke, singstar, drikkeleker, latter, latter og atter latter. Jeg lo så jeg gråt, kan ikke huske sist jeg lo så jeg ikke klarte å prate. Kvelden var kort og godt en suksess :)))



1 kommentar: