torsdag 21. januar 2010

Herregud så spennende!!

Jeg har ingenting å blogge om, men jeg mååååååå! Jeg har ikke nerver til å sitte og se hele håndballkampen.. Jeg håper så inderlig det norske laget får en seier i dag!!!

Ellers kan jeg berette at jeg fortsatt er syk... dvs ingen trening hverken på studio eller turn i dag :(
Er så lei av å være pottetett, og det forplanter seg oppover bihulene... Tror jeg har litt feber i kveld også, fryser som en nakenhund på nordpolen..

Sofie har vært verdens mest eksemplariske unge, som bare ville kose, leke litt og spille Sofie pcspillet sitt :) Og når hverken mamman eller pappan er i form til fysisk lek, pappan litt satt ut etter tannlegebesøk og en tann mindre med visdom, blir det mye tull og tøys i sofaen. Men det syns min lille prinsesse er heeeelt greit :)

Over og ut fra sjukestova med 16-13 til Norge ved pause!! Måtte ledelsen vare kampen ut!!

bilde fra idrett.speaker.no
Og alle er vel enige om at denne mannen fortjenter flere kamper med happy ending fremover ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar