fredag 15. januar 2010

Winterwonderland og helg

Da har det vært to hjemmedager med Sofie.. Hostinga ble mye værre natt til torsdag, så da var det best å holde seg hjemme. Litt feber i går kveld, og fortsatt ganske så tett og forkjøla.
Men formen er grei, litt slappere enn vanlig, men aktivtetsnivået er rimelig greit allikevel ;)

Vi har et fantastisk vær her nå, og landskapet er som et prospektkort. Veldig kjedelig å ikke kunne være ute med Sofie når det er så fint! Så da måtte jeg ta meg en liten tur ut nå før det begynte å bli mørkt. Men jeg fant ikke de beste motivene, for inne i skogen ble det for tett, så snøen hadde ikke lagt seg så fint som utenfor.
Og er det like fint i morra lurer jeg på å dra på Haukvatne å se om man får tatt noen blinkskudd der :)

Ellers er det helg og jeg gleder meg veldig til i morra :) Kan ikke si så mye, selv om jeg tviler på at personen det gjelder er her inne. Meeen jeg tar ingen sjanser, så mer om det får komme på søndag :) I kveld blir det middagskos med kylling og Det store korslaget! Og jeg sier som sist: Heia Tema Bjarne, i kveld har de med seg Chand som gjesteartist :))))

Og med noen bilder jeg tok i dag, ønsker jeg dere en fantastisk flott helg :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar