fredag 22. januar 2010

Nok vinter, Korslaget og helg♥

Kjenner dette står i fare for å bli et sutreinnlegg, siden jeg f-o-r-t-s-a-t-t er syk... Men nå har jeg sagt det, så da trenger jeg ikke gjenta det igjen.. ;)

Det nærmer seg helg for alvor. Snuppa hentes i barnehagen i 15-tida, og kommer hjem enten veeeldig sliten, eller veldig happy ;) Vi må prøve å kose oss som best er, selv om det ikke blir den helga med mest futt og fart i.. Håper bare jeg er mer oppegående i morra, så vi kan få kommet oss ut litt. Det er nydelig vintervær her i trønderhovedstaden og det burde absolutt ha blitt utnyttet bedre enn å ligge på sofaen med dyne, pc og tv..

Men i samme slengen kjenner jeg at jeg syns det er nok vinter nå. Vi har vært über heldig med vinteren denne gangn, og hadde masse snø både i førjulsdagene, juledagene og nå inn i det nye året. Men det hadde vært sååå deilig å sluppet å kle Sofie i ullundertøy, ulldress, vinterdress, luer, hals og votter nå!
Men jeg skal prøve å sette en stopper for disse tankene mine riiimelig kjapt, siden dette ikke er noe som skjer om noen uker liksom.. Vi snakker dessverre måneder, og da er det greit å dempe entusiasmen før den blusser enda mer opp ;)

Joda, det er ubeskrivelig fint, men savnet etter våren kjennes mer og mer...

Men nå kommer snuppa mi♥ straks hjem fra barnehagen og jeg kjenner gleden boble innvendig :) Ingen medisin er bedre ;)

Ønsker dere en feiende flott fredag, og husk Det store korslaget og at vi heier på Team Bjarne ;) I dag syns jeg kaaaanskje Team Joddski kan ryke. De er veldig flinke, men sangene de velger er ikke helt min stil.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar