lørdag 23. januar 2010

Savn♥ og "lås" bildene dine!

Igår kveld ringte mamma og sa at de kom å henta Sofie i dag og ville gjerne ha hu på overnatting til søndag. Og i 12-tida i dag dro de avårde med leker og akebrett :) Jeg savner hu veeeeldig etter bare en time... men hu har det garantert myyye morsommere sammen med mormor og morfar enn to foreldre som ikke har mye krefter til overs.
Jeg er fortsatt ikke i form, feber igjen i går og nå har jeg så vondt i brystet når jeg hoster at det kjennes ut som jeg river opp alt innvendig..

Men det er så rart med det, når man bare er hjemme uten planer når man har barnevakt, kjennes det så rart og tomt ut uten Sofie♥ Jeg mangler liksom en del av meg selv når hu ikke er her.
Men jeg vet som sagt at hu har det helt topp der hu er. Mormor fikk en god klem når hu kom for å hente i dag, og nede ved bilen stod morfar å venta og snuppa løp så beina nesten ikke bar hu helt frem til morfars armer :) Og det er jo godt for et mammahjertet det også, å vite at dette er noe hu virkelig har lyst selv også :)

Så her i heimen er det full avslapping nå, og vi har ikke planer om noe annet heller...
Vi skal se håndballkampen i kveld, selvfølgelig!!! Også har vi planer om å se en film etterpå :)
Så slik ser vår lørdag ut :) Ikke så innholdsrik og spennende, men for oss er dette den beste lørdagen vi kunne fått når formen er dårlig...

Håper dere får en koselig lørdag også, og jeg avslutter med et tips jeg er veldig glad jeg fant.
♠ det går ann å sette inn en htmlkode på bloggen din slik at folk ikke kan høyreklikke på bildene dine og lagre de på sin pc. De som vil stjele bilder har sikkert mange måter å gjøre det på, men det er nå sikrere med denne koden enn uten.

♠ og husk at hvis du forstørrer bildene slik jeg gjør, så må de "låses" på en ekstra måte slik at man ikke kan klikke på de.

Mulig det er jeg som er seint ute og dette er noe de fleste vet... Men de som ikke har dette men vil ha det på sin blogg må bare spørre :)

Min lille snuppe vil alltid vaske koppene sine selv♥

2 kommentarer:

  1. Hei, innom for å ønske dere god bedring :-)

    SvarSlett
  2. Hei!
    God bedring! Skjønner godt du savner henne!
    Den html vil jeg gjerne ha om det er mulig!!
    Ikke alle som vet som nei, og veldig glad for alle tips i bloggene! :)

    SvarSlett