tirsdag 19. januar 2010

Inspirasjon fra mammabloggere.com

Woohoo, to innlegg på en dag... ;) Har kanskje noe med at jeg kjeder meg litt, siden jeg er litt syk.
Det jeg egentlig hadde tenkt å blogge om i dagens andre innlegg, var en honnør til mammabloggere.com. Jeg har så langt i fra vært flink til å legge igjen kommentarer der, eller komme med tips og forslag. Men jeg har fått masse inspirasjon til ulike ting, fra mange mammabloggere der inne.
En av dem er matpakkemamma. Jeg bøyer meg i støvet for den kreativiteten til å lage morsomme, spennende og gode matpakker. Og selv om jeg føler Sofie har en innholdsrik matpakke, er den ikke spesielt spennende i den forstand.
Så nå har jeg vært inne på j-list.com og funnet noen spennende/morsomme hjelpemidler til matpakka :) Har du ikke vært innom matpakkemamma sin blogg, er det så absolutt verdt å ta en titt for inspirasjon :)

En helt annen inspirasjon er wall stickers, der har jeg sett flere blogger linker til fine sider, så jeg husker ikke helt hvilken blogg jeg fant link til denne fine sida: Sofies villa.
Denne vil jeg gjerne ha på senga til Sofie. Men siden hu har smijernsseng, og ikke en hel/tett sengegavl, tenkte jeg at teksten kunne settes på et skilt som hang i fotenden :)

Denne kunne jeg tenkt meg på kjøkkenet. Og det er mange av tekstene jeg kunne tenkt meg å hatt i gangen. Syns det er utrolig stilig, og det passer godt inn i en slik stil jeg har/ønsker meg mer av ;)

Det er så mange fine blogger der ute, som man kan få masse tips og idèer om alt mellom himmel og jord :)

Og til slutt syns jeg det er så flott at bloggen til Regine Stokke kommer ut i bokform slik hun ønsket. Dette skriver søsteren til Regine på bloggen hennes.

Nå er det håndball på tv! Norge mot Kroatia, Kroatia er vel ganske så gode hvis jeg ikke husker helt feil! Men krysser fingre og tær for at Norge har en knalldag på parketten :)

God tirsdagskveld der ute :)

1 kommentar: