lørdag 2. januar 2010

Nyttårsbilder og Det store korslaget

Da har vi kommet to dager inn i det nye året, to veldig kalde dager...
Nyttårsaften feira vi hos mamma og pappa. Jeg føler ingen trang til å ha noe barnevakt denne kvelden, selv om Sofie er såpass lita. Hu var oppe til i 0030-tida... ikke at det var planlagt, men hu likte ikke ligge alene å høre på alle smellene som kom før midtnatt, og fikk da være oppe :)
Sofie's oldemor var også der, og vi hadde en koselig kveld alle sammen :)

I kveld har vi kost oss med wok, og sitter nå lettere henslengt i sofaen og ser Det store korslaget på tv2 :)
Som den trønder jeg er, heier jeg jo litt ekstra på Team Bjarne, men jeg må si at Team Tuva var veldig bra :) Team Joddski ble litt for heavy for min smak, og Team Benedicte var sånn midt på treet ;) Nå er det pause, og to kor til skal i ilden etterpå. Gleder meg til å høre både Glam-Åge og Simones kor :)

Håper dere har en koselig lørdagskveld der ute, og ønsker dere ei fortsatt god helg :)

Snuppa med stjerneskudd :) Men det skal sies at de fargestjerneskuddene var noe stort tull..
Det kom enormt mye røyk fra de, og den eneste fargen var et lite lillaskjær som man knapt kunne se pga all røyken.. Nei, takke meg til de vanlige ;)

Det kom noen kraftige smell rundt oss når vi var ute å tente stjerneskuddene,
og da fant Sofie det tryggest å rømme inn til oldemor ;)

Riktig godt nyttår alle sammen :)
Setter pris på at
du titter innom bloggen min :)

2 kommentarer:

  1. Veslejenta mi er snart 14 år, og jeg har alltid feiret med henne og resten av familien. Fest på dagen har liksom gått over i historiebøkene, og det er greit :)
    Så du heier på Bjarne du. Jeg har ei venninne som er såååå forelska i Bjarne ;) Men selv må jeg nok innrømme at jeg er ei rockejente, og så langt er det Team Joddski som ligger mitt hjerte nærmest. men det kan fort forandre seg, vinglete som jeg er ;))

    SvarSlett
  2. Tusentakk!! :):) sååå koselige bilder av sofie! gøy at hun fikk med seg rakettene hun også, men skjønner godt at hun syntes det var litt skummelt! jeg blir fortsatt litt skremt hvis smellet kommer for nærme! hehe! ser ut som dere hadde en kjempekoselig nyttårsfeiring :):) Godt nyttår!! Nyttårsklem fra varmen

    SvarSlett