fredag 13. november 2009

20 røde roser

Endelig helg!! Kjenner denne uka har vært litt lang... kanskje fordi jeg gleder meg så veldig til i morra, at dagene har føltes ulidelig lange for å pine meg litt ;)

I morra er altså den O'store festen med turnjentene mine. Som jeg skrev tidligere så er det skummelt å glede seg så utrolig på forhånd, men her er det i-n-g-e-n fare!! Alle, ja absolutt alle våre fester har vært en høydare, og i morgen er intet unntak, det er jeg sikker på :))

Jeg begynner å ha det meste i boks nå, handla inn mat og drikke i dag. Ikke vet de at de får velkomstdrink, ikke vet de at de får øl eller vin til maten ;) Og ingen av jentene ville ut på byen heller, så da blir vi hos meg ut i de små nattetimer :)

Sofie skal overnatte hos mamma og pappa, og de kommer å henter hu i 11-tida i morra, for de vil gjerne utnytte å få mest mulig tid sammen med Sofie :)
Og da får jeg masse masse tid til å forberede både hus, mat og meg selv ;)

Og sist men IKKE minst må jeg fortelle at min kjære kom hjem i dag, uventende tidlig og med en bukett 20 røde roser... Ble litt satt ut, og noen tårer kom til syne i øyekroken ;)
Tusen tusen takk min kjære, vet du leser denne bloggen, jeg satte veldig pris på det :)



Rosene fra min kjære :)

2 kommentarer:

  1. Kjempefine roser du hadde fått av din kjære! :D Så søtt!

    SV: Tusentakk! Det suger virkelig å sitte over kalkulatoren og regne med feber og snufsete nese! hehe men får bare gjør det beste ut av det! 3 down 1 to go! Nå gleder jeg meg til ferie asså! :)

    SvarSlett
  2. SV: Tusentakk, det føles utroolig deilig :D Jeg er ikke helt frisk enda, men myemye bedre, så nå er jeg klar til å nyte ferien! Ja vi blir her i julen også...det blir nok litt rart å være borte fra familie og venner i julen, men tror det blir gøy! :) Så slipper vi ihvertfall stavanger-regnet denne vinteren! hehe

    SvarSlett