tirsdag 10. november 2009

Vaktmesteren borret hull i magen til mamma..

Her er vi hjemme på andre dagen med sykdom igjen. Sofie fikk feber i helga og kraftig hoste. Feberen slapp heldigvis taket tidlig så allerede søndag var hu feberfri.
Men hu hoster så hu brekker seg og kaster opp slim... Så da koser vi oss hjemme om dagen.
I dag måtte pappan komme hjem også, slapp, begynnende feber og halsvonde..
Vi får håpe alle er friske og raske om ikke så altfor lenge :)

Og selv om man er syk mangler det ikke på gullkorn fra barnemunn ;)

Et utdrag fra en samtale Sofie hadde med pappan sin:


Pappa:
Tenk at du har
bodd i magen til mamma i 9 mnd...
Sofie:
Ja da skreik og skreik og skreik jeg..

Pappa: Gjorde du det.. hvorfor gråt du da?
Sofie:
Fordi det var låst!!

Pappa: Var det låst? Ville du ut du da?
Sofie:
Ja, og da borra vaktmesteren hull i magen til mamma, og så fikk jeg komme ut!

Pappa: Hvor var vi da du kom ut av magen da?
Sofie:
Vi var på Leistad.. (som forøvrig er en barnehage her i nærheten)


Haha, jeg trodde jeg skulle krepere av latter :)) De
sier så utrolig mye morsomt, og hvis det stemmer at en god latter forlenger livet, må jeg minst ha evig liv :)

Men nå står ei lita snuppe å forteller mamman sin at man må ha is når man har vondt i halsen, og siden mamman ikke har noe motargument så må jeg tusle bort til fryseren ;)

Ha en strålende tirsdag!!
Is må man ha når man er syk.. ;)

1 kommentar:

  1. Hei! Så sjønne bilder av jenta di:)
    Og takk for kommentar på bloggen min!
    "oppskrift" på snø:

    1. Gå til denne siden: http://www.bloggerbuster.com/2008/12/simple-snow-effect-widget-for-blogger.html

    2. Klikk på knappen 'Add snow effect to your blogger blog'

    Syns og det var litt koselig nå i førjulstida. Blir sikkert veldig fint på din side siden du ikke har helt hvit bakgrunn:)

    -June

    SvarSlett