onsdag 11. november 2009

Snøfnugg på bloggen

En liten tur innom for å sjekke snøfnuggene som daler over bloggen ;)
Tusen takk til
June som fortalte hvordan jeg kunne få det til :) Og når vi kommer enda litt nærmere jul blir nok bakgrunnen litt mer "julete" og da blir det sikkert enda mer koselig med snøen som daler ned over sida :)

Ellers er vi fortsatt hjemme om dagen. Sofie hoster og hoster, spesielt etter at hu har lagt seg og det blir dårlig med søvn... Vi har nå hatt en 2-timers dupps om gjorde godt for både mor og barn ;)

Og nå blir det middagslaging for pappsen er kommet inn døra. Kylling, fullkornsris og hvitløksbaguetter i dag, enkelt og godt :)
Og kanskje blir det en treningsøkt på meg etterpå, iallefall sier pappen at jeg kan dra :)


Fortsatt god onsdag :)

De tre jentene "mine" (to stk søskenbarn og snuppa mi) koser seg med lego på farsdagen :)

3 kommentarer:

  1. Hei!! Du, jeg sliter selv med å lage snø på bloggen. Vil du lære bort videre?;) Hadde det i fjor, men nå er alt glemt! Tusen takk hvis du gidder;)

    SvarSlett
  2. Herlige bilder på headeren din, forresten!

    SvarSlett
  3. Heisann :)

    Tenkte jeg skulle legge igjen tipset som kommentar til deg, men kom ikke inn på bloggen.
    Så håper du titter innom her igjen så du får "oppskriften" :)

    Gå til denne adressa: http://bloggerbuster.com/2008/12/simple-snow-effect-widget-for-blogger.html

    Også klikker du på knappen "Add snow effect to your blogger blog"

    :)

    Og tusen takk for kommentaren om bildene :)

    Ha en kjempefin helg :)

    SvarSlett