onsdag 4. november 2009

Hva driver folk til å gjøre dette?

Ikke mange som har drukket eller laget gode velkomstdrinker, hehe.. (ref. innlegget under) Men jeg har bestemt meg så det blir uansett bra ;)

Akkurat nå surrer dette med blogging rundt i hodet mitt. Har nettopp kjøpt Foreldre&Barn og på forsida er en av overskriftene: Foreldreblogging, krenker personvernet til egne barn. Jeg har ikke fått muligheten til å lese bladet ennå, men skjønner jo hva det dreier seg om.
Men jeg vil gjerne lese hva det skrives i bladet før jeg skriver noe mer om det ;)

En annen ting med blogging er det bl.a Linn Elisabeth opplever nå. Jeg kan ikke, samme hvor hardt jeg forsøker skjønne hvorfor vi mennesker skal være så onde, ja rett og slett ONDE!!
Er det kun sjalusi og misunnelse som driver slike mennesker til å være så jævlige?!
Er de selv mobbeofre, og på denne måten lar det gå utover andre uskyldige slik at de selv føler seg litt ovenpå? Selv om jeg i min villeste fantasi ikke kan skjønne hvordan dette får folk til å føle seg ovenpå!!!
Hva er det som får folk til å være så ufyselig mot andre??

Jeg blir oppriktelig lei meg når et menneske som er så fantastisk som Linn, som aldri slenger dritt om andre, men som alltid oppfordrer oss andre til å se positivt på livet og situasjoner vi havner i, skal oppleve dette.
Og selvfølgelig er de som kommenterer anonyme...
Ikke er de bare onde, de er feige også.......

2 kommentarer:

  1. hei! tusentakk for guide, skal prøve det du skrev! jeg har mac og det andre programmet jeg ble anbefalt finnes ikke i mac versjon, så tuuusen takk :) åså må jeg bare legge til at datteren din var utrooolig skjønn!

    SvarSlett
  2. Hei igjen :) ville bare igjen si tusen takk for hjelpen og tips med Picasa og for det andre programmet...jeg har ikke fått sjekket det ut enda, men er veldig fornøyd med Picasa nå som jeg forstår litt mer, hehe... guiden din hjalp kjempemasse! Jeg har laget ny header nå.. Sjekk den ut om du vil og se hva du synes :)
    http://katha.blogg.no/1257409468_ny_header_og_design.html

    SvarSlett