mandag 30. november 2009

Weekendeupdate

Etter en koselig men travel helg er det godt å la roen synke nå en mandagskveld :)
Skrev jo at jeg skulle blogge iløpet av helga, men jeg glemte selvfølgelig minnekortleseren så da fikk jeg ikke bildene fra kamera over på pc'n... Og siden det gikk i ett hele helga, fant jeg ut at det var like greit å spare innlegget til i dag :)

Vi hadde ei super helg på Røros, men vi var slitne alle mann da vi kom hjem. Vi skulle jo reise bort å bare slappe av og kose oss, men det gikk i ett fra morgen til kveld. Sofie var i sitt ess, og sovna mange timer etter normal leggetid... Men sånn er det vel når man er på julebord ;)
Masse god mat, koselige julegater, julegrantenning og sannelig møtte jeg ikke gamle kollegaer der oppe også :)

Vel hjemme, var det bare å hoppe i turndressen og komme seg på juleoppvisning. Målet var å rekke innslaget til mine egen jenter som jeg var endel av.. Og jeg rakk det med 30 minutters margin :) Vel hjemme igjen, var det tid for en liten pust i bakken før det bar til byen og juleavslutning for alle trenerne. Da jeg kom hjem for siste gang den kvelden var jeg så trøtt at det svei i øynene, og det bar rett i seng.

I dag har jeg og Sofie innvilget oss en fridag for å komme oss etter helga. Sofie fikk sove ut og bare ha en rolig dag hjemme :)
Men i morra er vi tilbake i normalmodus, og der blir vi vel sånn mer eller mindre til juledagene setter inn for alvor :)

Ei lita snuppe som syns det var stas at man fikk så mange kniver, gafler og glass ;)

Litt kos på hotellrommet :)

Min skjønne juvel foran et pyntet juletre på hotellet :)

Tilslutt måtte jeg legge ved et bilde av julekalenderen til Sofie. Den har mamma sydd til hu, og jeg syns den er så nydelig! Og idet jeg trykker på publiser innlegg her, er det å pakke inn gavene som skal henges på. I morra er det 1. desember!!!! :)

2 kommentarer:

  1. Så søte bilder av Sofie :) Åh for en utrolig koselig julekalender hun har fått seg! Håper dere har hatt en super helg på røros!

    SvarSlett
  2. Takk for det! :)

    Så koselige bilder av prinsessen, og for en flott kalender! Sondre har også en som mormoren min har sydd til ham, men jeg aner ikke i hvilken eske den er akkuratt nå, så det ble ny på ham for anledningen.

    Håper du har hatt en fin dag så langt og at desember blir en koselig måned for deg og familien din!

    Klem

    SvarSlett