tirsdag 17. november 2009

Røros og stengte dører

Er fortsatt i live etter lørdagens fantastiske fest, bare hatt litt å gjøre, og en liten "idrettsskade" som har holdt meg borte fra bloggen noen dager ;)
Ikke at skaden har noe med blogging å gjøre, men hadde en smule vondt, og orka ikke tanken på å sitte og skrive :)

For å gjøre en lang historie kort, så var det en fantastisk fest på lørdag.. De siste var ut av døra i 5-tida, og jeg kunne legge hodet på puta i 6-tida ;) Ubeskrivelig hærlige mennesker, god mat, og litt for mye god drikke gjorde kvelden og natta komplett :)

Nå ser jeg big time frem til neste helg, da har nemlig min kjære farmor og farfar bedt meg seg familien på julebordshelg på Røros :) Jeg elsker Røros, det er en fantastisk koselig plass, små intime butikker, trehusene, hele helga på hotell, julebordsbuffèt, svømmebasseng osv osv. Jeg kan nevne i det uendelige :) Vi får med oss julegrantenning med nisse og litt festivitas siden de skal tenne julegrana på lørdag, og ikke søndag slik vi er vant med fra byen :)
Det skal bli så koselig!!

Til slutt må jeg nevne at jeg og mamma kom til stengt treningslokale i dag. Gitteret var nede, og kun med en lapp STENGT utenpå. Dette er jo et SPA som har et treningslokale i tillegg, så vi skjønte svært lite. Var jo der på torsdag og da var jo alt som det skulle.
Vel hjemme hadde vi fått mail om at nå var hele Nidelven Spa avviklet og takk for samarbeidet...
What the f... bare så der liksom, sånn helt plutselig...
Trivdes veldig godt der fordi det alltid var så rolig.. og jeg tenkte faktisk ikke over at de måtte ha så mange kunder til dette styrkelokale, men trodde heller det bare var en bonus siden det er SPA de faktisk driver med.
Men men nå er det bare å finne seg en ny plass å trene.. og på torsdag skal vi se på Impulse på Lade. Hvis noen av dere er medlem på Impulse så si gjerne i fra hvordan dere syns det er der :)

Bilde fra Røros, visitnorway

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar