mandag 2. november 2009

Velkomstdrink, trenger din favoritt :)

Nå nærmer deg seg festen jeg skal ha med jentene mine, og jeg gleder meg stort!!
Nå håper jeg at akkurat DU kan hjelpe meg med din absolutt beste/favoritt velkomstdrink.
Har surfet litt rundt på nettet men har liksom ikke funnet den som virkelig frister.

Drinken skal serveres i slike glass (lite bilde, men det blir så dårlig når jeg forstørrer det)

Hadde vært veldig koselig å fått noen anbefalinger fra dere, og jeg vil gjerne ha eksakt mål, hehe.. Er veldig dårlig på dette med en dæsj her og dæsj der ;)

Ellers er snuppa mi tilbake i barnehagen igjen i dag, og håper hu koser seg der :) Hele forrige uke da hu var hjemme, måtte hu liksom ha en bekreftelse fra meg at hu skulle få være hjemme og ikke være i barnehagen... Tidligere har det vært omvendt.. jeg har spurt om hu ville være hjemme, men da har hu alltid ville dratt i barnehagen. Men håper det bare fordi hu ikke følte seg helt i form og at hu syns det var koselig hjemme hos mamma, hehe ;)

Men når vi skulle dra i dag, spurte hu om "Vibeke" var der, en av de voksne. Da svarte jeg at det er hu helt sikkert, hvorpå Sofie begynner å små sutre litt å si "næææii". Jeg spurte om hu ikke ville at "Vibeke" skulle være der, og da svarte hu også "nei"... Vet ikke hva dette betyr, men håper Hjertet mitt har en fin dag i barnehagen.. Men jeg må si jeg tenker litt på at hu ikke ville at den ene voksne skulle være der.

1 kommentar:

  1. Hei

    Se på denne siden, kanskje du finner noe smakfullt =)
    www.aperitif.no/bartender/

    Klem Kaja

    SvarSlett