fredag 20. november 2009

Barnehagebildet

Vi er veldig fornøyd med barnehagebildet av Sofie :) Man trenger ikke smile for at alle bilder skal bli bra. Hu er skeptisk av natur, og smiler slettes ikke til hvem som helst... ;)
Og under gruppebildet fortalte ped.lederen at hu holdt på å le seg ihjel. Sofie satt i fanget hennes, og både fotografen og andre ansatte prøvde seg på ablegøyer og tull for å få ungene til å smile. Da hører hu Sofie med en meeeget oppgitt stemme: "huff..." med etterfulgte stønn og sukk, samtidig som hu bare ser bort og himler med øynene, haha.. Det er så utrolig gøy, og jeg ser det for meg. Det overlegne ansiktet, himlinga med øynene som samtidig blir litt smalere, hehe..
Dette hadde gjentatt seg hver gang fotografen skulle få de til å smile. Og han har fått verdens kuleste uttrykk i ansiktet til Sofie på det gruppebildet :)

Men nå er det X-factorresultater, og deretter blir det en film på meg og min kjære :)
Hærlig fredagskveld der ute :)

1 kommentar:

  1. Jeg er så enig med deg! Ingen bilder er bedre enn de naturlige! ;)
    Ha en fin fredags kveld!

    SvarSlett