torsdag 5. november 2009

Jul i Mummidalen

En liten tur innom før senga roper høyt etter meg ;)
Kjenner det skal bli veldig godt med helg nå, skrotten føles litt sliten.
Men det er sikkert bare akkurat nå etter to treninger + møte at hodet gjerne vil legge seg ned på puta og kroppen lengter etter at dyna skal svøpe seg om den ;)

Helga består ikke av så altfor mange planene men på lørdag skal Sofie, mamma og jeg på forestillingen "Jul i Mummidalen." Det skal bli utrolig koselig, og jeg håper Sofie syns det er stas. Hu er litt av den forsiktige typen, som syns slike ting kan bli farlig.. Litt sånn Ludvig i Flåklypastil ;)
Når jeg fortalte hu den gledelige nyhten om at vi skulle dra å se på forestillingen, var den første reaksjonen: "det er ikke farlig nei?" Hehe, søteste Hjertet mitt. Men tror nok vi glatt kan glemme å få tatt bilde sammen med Mummitrollene etterpå slik de reklamerer med. Kanskje hvis mamma eller mormor er med, men jeg tviler..
Men det er nå heller ikke hovedpoenget med at vi drar ;) Håper bare snuppa får en koselig opplevelse.
"Julestemning" og "Putti, plutti pott" er hu litt for lita til enda, så det blir nok mer aktuelt neste år :)

Skal dere på noen juleforestillinger nå før jul?

Bildet er hentet fra nettsiden til Olavshallen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar