lørdag 21. november 2009

Ut i all slags vær

Før Sofie sovna igår, ønska hu at vi skulle gå på tur til Leistad i dag. "Kan du vær så snill å ha med frukt da mamma." Aaawwhh.. ikke bare er hu nydelig, men høflig også.... ;)
Snuppa sovna med et smil om munnen når jeg sa at vi også kunne ta med kakao hvis hu hadde lyst på det :)

I dag blåser det masse og regnet har meldt sin ankomst... Men på med ull og regnklær, sekken full av frukt, mat og drikke, la vi i vei mot Leistad. Vi storkoste oss alle tre, og det fine er at de har lavvo på Leistad, så der inne koste vi oss når vi skulle nyte maten :)
Kjenner jeg er så fornøyd når vi drar ut og koser oss selv om det er ruskevær, og ikke valgte den letteste løsningen, å bare være hjemme...

Nå faller mørket veldig fort på her, og vi skal snart tenne masse lys og bare kose oss. En snarttur på butikken må vi, mangler jo alltid noe småtteri selv om man handla dagen før.. Lyder det kjent? ;)
Etterpå blir det kyllingfilèt til middag og finalen i Skal vi danse!! HEIA CARSTEN!! Og selv om min kjære ikke bryr seg så veldig, tror jeg han holder en knapp på Mia... kan ikke skjønne hva slags fordeler hu har? Tog du an? ;)))

Ha en strålende lørdagskveld!!

Min lille solstråle uansett vær ;)

Sølepytter gjør leken ekstra morsom :)

Kakaoen skal selvfølgelig ordnes selv ;)

1 kommentar:

  1. Så herlig!!! Såklart man kan være ute i litt ruskevær- kakaon smaker jo ekstra godt :)

    SvarSlett