søndag 1. november 2009

Rikke, Chand og Tommy :)

Jeg er ingen spesiell fan av Rikke slik vi så henne i X-factor. Syns stemmen ble så tilgjort og babyaktig. Måten hun var på ved tilbakemelding fra dommerene helt fra første episode gjorde at jeg syns hu var litt tøvete og fjollete ;)

Men hun lager fantastiske sanger, og i denne syns jeg det babyaktige i stemmen er borte og hun synger ordentlig ordentlig fint :)



Som trønder må jeg si, eller jeg må ikke si det, men jeg liker faktisk Chand veldig godt :) Kul stemme og helheten med hans image gjør at han har X-factor.


En fin duett med Kine Kvalstad. Tankevekkende tekst...


Ellers er Tommy en av favorittene :)



Søndagen her i huset er ikke så mye å skrive om, derav et lite X-factor innlegg :) Formen min er mildtsagt elendig.. Håper bare det ikke er denne ekle svineflu'en...
Har hangla i flere dager, men allikvel dratt på treninger, møter og diverse, så kanskje det er derfor kroppen sender meg litt sterkere signaler nå om å ta det litt med ro.. Vi krysser fingre for det ;)

Sofie leker og koser seg med pappan sin, og akkurat nå ligger de å leser bok :)

God søndag og nyt siste dagen av helga :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar