lørdag 18. april 2009

Alene hjemme

Ja her sitter jeg kl ti over halv tolv og venter på at min kjære skal komme hjem..
Han er ute på byen med kompiser og koser seg :) Kjørte han til byen i halv tre tida i dag, etterpå dro jeg og Sofie på en liten shoppingtur ;) Men siden jeg ikke hadde vogn med ble det en relativt kort tur. Kom hjem med et par rååå stilige nike streetsko til snuppa :) Har også lagt min elsk på de hvite adidasskoene, så de havner nok i hus iløpet av våren tenker jeg ;)

En liten tur tilbake til hvorfor jeg sitter å venter på min bedre halvdel :) Vi har for øyeblikket bare en husnøkkel... Den andre lånte mamma og pappa da vi var i Lofoten slik at de fikk tatt inn posten hos oss! Mamma og pappa reiste på fjellet før vi kom hjem, så da ligger de andre nøklene hos de. Og vi har helt glemt at de ligger der, helt til i dag når vi skulle ha de...
Siden vi bor i blokk, er det liksom ikke bare å legge ut nøkkelen heller, for døra nede er jo også låst! Det betyr at jeg måtte ha funnet en plass helt ute til nøkkelen.. Jeg er ikke så veldig keen på det når jeg er alene hjemme... Jeg blir litt sånn freeky når det gjelder sånt, siden jeg egentlig ikke er så glad i å være alene hjemme i utgangspunktet.. Det kan jo være noen som så hvor jeg la nøklene... man vet jo aldri ;) Men siden min kjære har vært ute siden i tre tida i dag, har jeg ikke verdens værste samvittighet for at han nå må ta kvart over tolv bussen hjem, hihi :)
Neida, men jeg har sagt at jeg kan finne en plass til nøkelen hvis han vil være lenger, så han MÅ ikke hjem hvis dere tror det altså ;)

Også tilbake til shopping igjen, haha.. Litt rotete innlegg dette, men men ;)Har også kjøpt vårdress til Sofie. Fant noen kjempefine hos Stormberg, og jeg tror jeg var der nesten en time (litt overdrevet kanskje men..) Jeg klarte rett og slett ikke å bestemme meg for om jeg skulle kjøpe rosa eller brun... Ble nesten oppgitt over meg selv til slutt! Den rosa var veldig fin, for det var en lys lys rosa farge. MEN den må jo i vaskemaskina omtrent før den er kommet på kroppen til snuppa, veeeeldig skittensom farge med andre ord. Og siden hu skal ha den i barnehagen tenkte jeg det var greit med den brune, som også var utrolig fin, og jeg er veldig glad i brune klær spesielt til Sofie :) Da kombinerer jeg gjerne med rosa, og det var sikkert derfor det var så vanskelig for meg når jeg måtte velge mellom de to fargene ;)
Jeg skal også kjøpe den vårdressen de har på barnas hus, som er mørk rosa eller cherise(?)farget, men de var utsolgt for den før helga.. Har erfart med vinterdressene at det var veldig smart å ha to dresser. Det kan jo faktisk hende at man må ta med dressen hjem til vask midt i uka også, og da blir den ikke tørr til dagen etterpå.. Og har man en dress som må vaskes hver gang det er helg, hva skal ungene ha på seg når de er ute i helgene da?

Syns det er så hærlig at våren nå kommer krypende sakte men sikkert :)
Skal bli så godt å slippe å kle på Sofie lag på lag med klær, tenk så deilig det blir for de små å boltre seg fritt uten vinterdresser på ~ love it!

I morra kommer et innlegg om min nye mobil som jeg fikk i dag ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar