søndag 19. april 2009

Ny mobil

Til 1 kr, hihi :) Tror jeg har skrevet flere mobilinnlegg, men klarte aldri å bestemme meg... Jeg vil ha en helt enkel og grei telefon med minimum 3,2 mpx.. For ingenting har forandret seg når det gjelder Sofies favorittsport; mobilsnapping ;) Så jeg gidder rett og slett ikke ha en telefon til flere tusen kr, som kan bli ødelagt etter dag 2.

Min nye mobil er Sony Ericsson C510 :) Som dere ser, helt vanlig, enkel og grei. Eneste forskjellen fra bildet, er at min er i svart :)


Jeg er så langt godt fornøyd med den, og den har visstnok litt fancy duppeditter med at man bare rister på den for å skifte sang osv, men det har jeg ikke satt meg inn i enda :)

Min bedre halvdel og snuppas pappa, inviterte oss ut på kinarestaurant i dag, snille mannen min :) På søndager har de buffé, og det er jo så godt å smake på mange forskjellige retter. Sofie har også blitt glad i kinamat :) Etterpå rusla vi rundt i byen, og Sofie var så blid og fornøyd at hu løp rundt, flira og smila, og sprang i armene våre *idyll* Vi gikk ned til havna og Sofie lurte straks på om dette var kaia i Lunvik *søte trollet mitt* Men hu kom selv fram til at det kunne det ikke være, for hu fant hverken Krana, Elias eller Tråle. Vi fant derimot Sjarke (en gammel fiskebåt) som lå ved kaia :) Sofie ropte at Sjarke måtte våkne, men ingen tegn til liv dessverre ;)

Vi har hatt en koselig dag, og Sofie kosa seg med et bad til kvelds :) Jeg sitter her og er stuuuptrøtt, da det ble litt seint i går kveld.. Min kjære stod nemlig på feil bussholdeplass, så han mistet bussen hjem stakkar... Isteden tok han taxi og kom etterhvert hjem, like hel som da han dro ;) Men små barn tar ikke hensyn til at mamman kommer seg litt seint i seng, og jeg kjenner det ble noen timer for lite søvn ;) Så nå skal jeg spise en brødskive og vurderer sterkt å ta kvelden etterpå! *ha en fortryllende ny uke*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar