tirsdag 21. april 2009

Årets første sykkeltur og biting

Masse hærlig utetid i dag :) Sofie var ute da jeg henta hu i barnehagen, vi gikk hjem og var ute på lekeplassen mens snille pappan laga god middag til oss :)
Spiste kjempegod gryterett og så bar det ut igjen :) Sofie hadde av en eller annen grunn ikke sovet i barnehagen i dag, så hu var litt småsliten og da var det aller morsomst å få være ute enda en gang. Så da fant vi frem sykkelen, og kjørte først opp til butikken, før vi på hjemveien dro innom barnehagen :) Der var det dissing for alle penga! En liten tur opp i sandkassa, og så oppi dissa igjen :) På vei hjem ble det selvfølgelig et stopp på lekeplassen rett utenfor oss også :)
Masse frisk luft og ingen dupp var en god sovemedisin for ei lita snuppe som sovna i armkroken til pappan sin i kveld :) Det er bare helt topp at våren nå er kommet :)
************************************************
Da jeg henta Sofie i barnehagen så jeg med en gang et stort merke på kinnet hennes.. Den nederste delen så nesten ut som skrubbsår, men den øverste delen levnet ingen tvil om at det var tenner som hadde satt sine merker.. Sånt skjer jo selvfølgelig, men det er litt ekkelt allikevel. Ble fortalt at Sofie og x kosa og sussa hverandre som etterhvert tok overhånd for den andre. Så de fikk stoppa det før det ble for ille... Selv om jeg som sagt vet at slikt skjer, må jeg innrømme at det gjør vondt i mammahjertet mitt allikevel..
Nå ser jeg på *kremt, host* Paradise hotel ;) Og jeg er mildt sagt sjokkert over oppførselen til flere der inne... Skal ikke skrive noe spesielt mer om det, for da hadde det blitt et alt for langt innlegg, så det holder å si at jeg syns noen av de der inne er usmakelig...
Ut på årets første sykkeltur :) Beklager til min kjære som ble uten hodet,
men det var det fineste bildet av Sofie, hihi :)

Favoritten; dissa er så morsom :)

En liten tur i sandkassa før det bar tilbake på dissa igjen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar