lørdag 25. april 2009

Sol ute, sol inne...

Hærlig vårvær i Trønderhovedstaden i dag :) Og etter en god natts søvn kasta jeg meg over vinterklær og andre ting som nå skal pakkes lengst innerst i boden ;) Vel, iallefall Sofie sine, for vinterdressene, boblejakkene, ull og fleeceklærne vil jo uansett ikke være passe til neste vintersesong. Så de blir godt stående, enten til vi får ei lita knærte til, eller noen vil låne de :)

Blir en smule våt i øyekroken når jeg må pakke bort fine klær, og vite at Sofie aldri kan bruke de igjen. Er selvfølgelig glad for at snuppa vokser, hihi, men det er litt trist å tenkte på allikevel.

Sofie er i bra form i dag, og har hjulpet mamman sin å pakke bort alle klærne, eller rettere sagt pakke de opp igjen ;) Det var nemlig så gøy å prøve alt av jakker, sko, votter og luer :)
Nå sover hu dupp og etterpå skal vi ut å nyte sola :) Litt hoste og nysing av snørr er det fremdeles, men jeg har ingen tro på at frisk luft skal gjøre det værre ;)
Har endelig fått tak i den reflexdressen jeg ville ha som dress nr 2 til Sofie :) Og den var faktisk enda finere enn den jeg egentlig skulle ha. Det viste seg at leverandøren ikke hadde flere av de igjen, og hadde sendt en annen type uten at butikken hadde fått beskjed om det. Men jeg er bare glad til, den første dressen var med fisker og en mørk rosa farge eller cherise(?). Den nye dressen var mer en vanlig rosa farge med sommerfugler på, kjempefin!

Litt lite bilder i det siste, har ikke vært så flink til å bruke kamera... Men kamera blir med ut i finværet etterpå det også ;)
Fortsatt hærlig lørdag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar